Tuesday 3 January 2017

My Facebook Page

https://www.facebook.com/marinijamtangan/


Good afternoon my darlings followers , 9 hari lagi sebelum diriku nak masuk kolej . Rindu Mama n abah lah nanti , terutama sekali bilik aku hahaha , katilku almariku meja solek ku uwaaa , ye lah kat rumah sewa kolej mana ada , kecik je haha . okayy hari ni saya nak cerita tentang facebook page saya yang comel cun cute miut gituu bw page ini saya buat tujuan bisnes agent dropship saya , iaitu saya jual jam tangan G-shock , Bonia , Fossil dan macam-macam lagi lah jam hebat . Mesti tertanya original ke kak ? kualiti dye ? okayy jam yang saya jual dalah copy original . ada jam yang saya jual copy dye sebijik dengan original dan kualiti dye sama dengan original cuma harga dye separuh daripada original means kalau pasaran 400 , kami jual 200 sahaja murah kan ! murah sangatt !

Sekarang ini , sempena awal tahun , saya buat promosi set couple G-shock khas untuk couple di luar sana , suami isteri ke , ikutlah yang penting berpasangan , sesuai lah nak jadikan untuk hadiah hari jadi ke annivesary ke , ikut korank lah ye huhuu. So sesiapa darlingss followers i ni yang ada facebook , sudi lah LIKE & FOLLOW page saya ye , Thankss dearr :) 

Just klik banner di atas untuk ke page saya :)



No comments: