Monday 23 September 2013

Kisah Sedih Malam Sepiku


setiap kehidupan pasti ada suka dan duka kan . setiap yang duka pasti ada suka . setiap yang suka pasti ada dukanya . tapi what i want to share this night is about myself . jahat sangat ke aku nim terhadap dye . kejam sangat ke aku nim . aku nim tak faham perasaan dye ke ? aku lebih mengatakan dye yang tak faham perasaan aku !! perlu ke aku bagitaO dye apa yang dye salah terhadap aku hari 2uh ! perlu ke ? tak perlukan ! malam nim plak elok_2 cakap dye boleh tidor . aku panggil ! punya panggil takde satu suara pun nyahut ! arghhh bengang weii !! apa lha perasaan korank agaknya . sama tak dengan perasaan saya klu time 2uh . and then apa lagi saya end call . and call balik bip ! bip ! bip ! dye pown angkat . dye bukannya nak mintax maaf ke apa ke ? dye juz kata masa bler tidornyer orang pening kepala nim . kalau ye pown pening bgtaO lha ! n kalau nak tidor sekali pown bagitaO lha nim tak ! sakitnya hati aku nim ! hanya Allah je lha yang taO apa perasaan aku sekarang a bengang rasa ! pening kepala dha nim ! ada lha satu ayat yang saya baca kat facebook tadi dye kata . ( kalau kiter betOl_2 sayangkan seseorang itu , Allah akan uji kiter dan katanya kter perlu lha byk bersabar ) . boleh pakai tak_ kata_2 ayat nim ? rasanyer boleh kan ! yelha_2 takOd_2 palsu ke apa kan ! takpelah saya tak nak panjang lebar cerita dalam nim . ringkas_2 sudah lha sharing kat korank eh . if ad nak bagi nasihat boleh jha k :))

|| WALAIKUMMUSALAM ||

No comments: