Thursday 1 January 2015

Perasaan Ini Tak mampu tipu

hai guys , u all i fall in love again . sorry , tak boleh bagitahu sape . saya tak boleh bersama ngan dye . kecewa rasanya , sy kena lha kekalkan hubungan saya dengan mr.fairus saya . the main character love story dalam blog sy nim . but i'm redha u know . . one day if ad jodoh tak ke mana . . saya nak khawin dengan org yang saya cintai n org yang saya sayang , tapi kalau tak boleh terima jha lha kan . dha itu namanya jodoh .. but know saya tak nak tipu perasaan dan diri saya sendiri . saya tak happy sebenarnya , tapi i try to be happy bersama dgn dye supaya dye xsyak apa-2 , walaupun hakikatnya dye tahu hati i yang sebenar . dye cakap , dye just nak perjuangkan peluang yg i bagi kat dye . okayy i sayy go on , sy cuma nak awk berjaya dlm hidup , seandainya klu satu hati nanti sy pilih org lain , sy harap awk mampu terima . dye kta ' okayy xpe sy terima , dha xde rezeki untuk kter bersama kan biarje lha , yg pnting awk bahagia .

XOXO dEAL

No comments: