Saturday 26 May 2018

6 years


haii , selamat malam semua lama saya tak update blog ni maybe almost one year hehe. Oh yea back to the topic 6 tahun huh , apa eh hehe . siapa pernah membaca kisah percintaan saya since 2013 dalam blog ni tahu lah sesi pahit dan manis tuh huhu . Okayy 4 june 2018 ni genap 6 tahun hubungan kami , sepanjang 6 tahun bercinta ni seriously to say banyak sangat cabaran si dia curang 3x rapat dengan perempuan adik angkat lah and so on . okayy disini saya xkata dye yg banyak salah , salah dri sy jugak tapi salah-2 saya , sy xcurang dgn dye banyak kali , rapat dgn laki tapi sy tahu batas kwn laki saya tu macam mana nak chat masa bila pukul berapa semua. Last dye curang tahun baru hari tuh korank bayangkan 5bulan dye duk jauh kerja and guess what 3 bulan dye boleh curang dgn aku . HELLO gaiss aku 3 tahun belajar di KPTM kuantan takdenya do nak ada jantan setia nk mati siakkk cuma layan lah ada sorang mamat ni but kawan dan xlebih as a friends kan , and bila si dye jeles aku layan mamat yg aku layan ni aku stop lah. Tapi si dye ?? nope stop.

Aku sabar dan terus sabar since now , aku letak kepercayaan dkt dye semasa dye pujuk aku balik , aku bagi dye peluang lagi tapi korank tahu apa dye tipu lagi tipu lagi still contact dgn ex dye yg 3bulan couple tu , ko rasa perempuan mana xmengamuk doo. Serious since aku tahu tu aku terus mengamuk giler aku bukannya jenis yg pendam dulu jelah pendam , skrg aq mudah open dan letupkan terus sebab panas kott dye buat macam tuh , bila aku tanya kenapa contact ?? nak lagi ke ?? and dye kata "Nak apanya dye dah ada pakwe pon lah, saja nk tanya khabar". and i said "tanya khabar kepala hotak ko" sorry gaiss aku jadi brutal selepas dye banyak curang dgn aku , dulu yes aku naif sangat pijak semut xmato betul aku lembut giler dulu but setelah 3tahun aku kenal mamat ni since that aq berubah perangai. Aku jenis xsuka org pijak kepala aku macam tu dengan mudah je.

Paling dasyat musuh aku 3orang , haha 3orang perempuan yg hadir dalam hidup dye , ye lah korank bayangkan 3 perempuan salah satu drpd mereka chat aku burukkan pasal si "F" aku ni ko rasa ?? mula-2 aku termakan lah and then aku tanya dye si "F" si "F" macam masa biler plk , sekali bila aku jadi FBI hahahaha terbongkar minah tu fitnah puncanya dye nak balas dendam dkt si "F" , aku pon apa lagi marah lah si "F" macam sengal je. 2 orang lagi tuh BFF dye kononnya BFF tapi minah tu gedik nak mampus , tudung bapak macam ustazah tapi suara lunak giler dengan lelaki terutama bila si minah ni dgn "F" ko rasa hello aku pon ad BFF lelaki tapi xdenya aku nk suara lunakk gitu dgn bff laki aku , aku jaga batas kott beragak lah sebab tu orang kata , pakaian dah jaga tapi perangaii mcm apa jee. perilaku xelok gilerr. dan xleh blaa BFF dye boleh tipu aku eh kalau ko salah kenapa senyap beranikan lah diri , orang yg xberani ni nak ngaku salah ni seriously aku label LOOSER. aku mmg xsuka manusia yg xngaku salah ni , style aku kalau aku salah yes aku ngaku terus , sbb kita buat silap. Tak payah lah nak tipu tutup kesalahan tu mcm orang bodoh serious sebab aku dah tunjuk bukti boleh xngaku bodo jee . 

hahaha maaf gaiss banyak toll sebut *bodo* negatif punya posting haha bw nanti lah sambung balik mata dah rabak esok nak bangun sahur hehe
babai love u ll

No comments: