Thursday 19 March 2015

So pening



Hai-2 u all i miss u my blog . u know what saya kan lepasan SPM , saya ada lha daftar online kolej tesdec dalam pra diploma sijil sains , dulu-2 beriya-2 sangat nak amik , terfikir boleh jadi jurutera automotif atau kimpalan . tapi fikir balik hmm nak amik tak eh , sbb 29 mac 2015 dha kena g daftar n lapor diri . Pening plak biler pikir .tapi saya tak nak amik diploma yang kat ats tuh , ingat nak sambung amik diploma teknologi kejuruteraan pesawat di UNIKL after dpt sijil sains , By the way saya keliru mana satu aku nak pilih nim , mana yang sesuai . rasa debar jugak masuk kolej nim huhu ... 

Pendek jha story malam nim huhu . bw kan korank rasa apa ? dha lha semua subjek sains D adoii lain aku target lain aku dapat siyes mmg xpuas hati giler ngan result tuh !!tapi malas nak bazir duit nak g check result tuh balik dha lha kena bayar 100 !! takper i can't be a doctor hmm mungkin aku perlu jadi orang lain .. hmm cukup sampai sinim lha . Nak layan whatsapp plak babai bloggers love u all

No comments: