Saturday 1 August 2015

Kena Bersajak Dalam English



Hai selamat petang followers tersayang , hari nim update lagi satu tajuk yang agak nth lha , saya tak pernah bersajak , but saya kena bersajak dalam english , dalam melayu pown tak pernah nim nak kena bersajak dalam english plak adoii mati lha !!! begini ceritanya macam mana kisah ku harus bersajak, bukan harus dha kira wajib , saya kena bersajak ini adalah satu denda taO daripada lecturer ku hohoho , okayy di dalam kelas Fundamental management , madam srh satu kelas hafal 6point serta huraian dye so madam nak daripada 6 yang hafal bagitahu kat dye dua . so time tuh madam kata , korank jerit nama korank , yang mana madam dengar jelas madam akan panggil orang tuh untuk bagitahu . So masa ku tengah sakit tekak , so suara agak garau , Rockers !!!! weii suara , saya tak boleh jerit kuat_2 sakit tekak , perit tao tekak . And madam kata kalau tinggal 6 orang sahaja dalam kelas yang berdiri dye kena bersajak kelas akan datang.. weii tak sangka saya lha salah seorang daripada tuh ergghhh !! Malu kena bersajak . Dha lha ayat sajak tuh salah point tentang subjek fundamental management , nasib baik pendeknya nim nak bagitahu contoh ayat yang ku harus bersajak !! debar pown debar tapi buat rileks lha .. lepas nim saya nak jadi orang pertama volunteer nak jawab soalan , 
  • MAX WEBER (Main Point)
    Developed a theory of authority based on an ideal type organization (bureaucracy)
    Pendek jha ! sajak ku , tapi nak bersajak depan orang haha tapi kelakar lha .. takpe hiburan sedikit sebelum belajar kan anak-2 
    Okayy lha done sampai sinim . wish me good luck !! 

    thanks for visiting my blog

2 comments:

Sha Mohamed said...

Mesti comel kan..

faimar sweet said...

haha lawak , nasib baik okayy , kita suara kuat yang sajak , dha madam kata xdengar kita kuatkan suara